Sebelum Terlambat..Masih Sempat..Selamat Hari Bapa

Salam semua..setiap tahun bulan jun hari ahad minggu ke-3 adalah disambut atau akan diraikan atau akan dicelebrate sebagai HARI BAPA sedunia. Mungkin tak ramai yang ambik tahu sebab HARI IBU lebih awal jatuhnya dan lebih meriah diraikannya.

Tak kurang hebatnya, hari bapa juga harus diraikan sebab ibu dan bapa sama-sama mempunyai kelebihan masing-masing. Dengan kesempatan yang ada ini, aku dengan ria dan bangganya ingin mengucapkan selamat hari bapa kepada Ayah aku (Hj Ibrahim Bin Majut), Bapa mertua aku (Hj Bidin Bin Syed), Kepada aku sendiri (Zolpaka Bin Ibrahim) sebab aku dah ada dua org nak maaa, kepada abg-abg aku dan abg-abg ipar aku yang telah menjadi bapa...dan tak lupa juga kepada semua kawan2 dan yang bernama lelaki yang telah mempunyai isteri dan anak..maka mereka layak untuk menyambut atau diucapkan atau seharusnya mendapat hadiah dr anak2 atau isteri..sempana hari BAPA ini. Horey horey...

Yang mana baru nak dapat anak..kira setengah kaki jer sbg BAPA..so boleh gak sambut. So semoga kita yang sebagai BAPA ini akan menjadi lebih baik dan memperbaiki kelemahan masing-masing untuk keluarga kita sendiri. Semoga apa yang baik akan dimakburkan oleh Nya. Amin.

Sehingga berjumpa lagi. Selamat Hari Bapa semua.
Bye n salam

Comments

♥nrina♥ said…
Selamat Hari Bapa ayah...
Pengorbanan yg ayah curahkan untuk keluarga sgt besar..sampai sanggup mencari rezeki jauh diperantauan..

Semoga sihat dan gembira selalu kat sana..
Ahboy2020 said…
Selamat hari bapa untuk boss jugak

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)