Dua Hari Penuh Kesibukan..

Salam semua. Dua hari ini aku begitu sibuk dengan meeting bersama Madam CSF dan klick klick Cikampek dan Bandung. Meeting kali ini tertumpu kepada Proses ISO yang akan dijalankan di sini.

Hari pertamanya (semalam), meeting bersama group consultant (Adhere) diwakili oleh Pa Tambun dan Pak Anggoro. Melihat semua aspek ISO yang akan dijalankan. Oleh kerana pesawat Madam sampai jam 1130 maka aku yang mewakili memulakan perbincangan dengan consuktant. Hasib semua form aku dirombak semula dan diberikan cadang untuk penambahbaikan. Okaylah aku terima utk kebaikan semua.

Madam join meeting jam 1145pagi. Dan bermula proses perbincangan yang memakan masa yang agak lama. Dari policy, visi, mision. legal, production, safety, document tracking record, document label, record.....dan macam macam lagi. Pehhhh susahnya sebab hampir semua mcm nampak blur jer. Takper take time semua.

Bestnya meeting dekat Bandung nie...sebabnya satu dekat dengan tempat tinggal aku dan yang kedua makan semua diprovide oleh tuan rumah. Dari makan pagi, tengahari dan malam. Perhh mcm big bos pulak. Makan malam..aku, leo dan wan temankan Madam makan di restoran Ala-ala Sunda di depan Banggunan@Gedung Sate. Kalau kau org nak tahu yang paling best kat kantor bandung ini adalah...rahsia. Takderlah, kat kantor nie ada tukang buat air so bila dtg jer..dia akan tanya nak minum apa pak?..atau panggil jer Acem kopi satu atau air kosong satu atau Acem tolong gie kedai beli rokok atau apa2 ajer. Best tak. Acem nie lelaki...kira pekerja sini yang buat semua kerja iaitu buat air, sapu sampah....segalanyalah kerja rencah.

Hari kedua, aku amik Madam dekat hotel Novotel. Tapi sebelum tu sempatlah aku sarapan dengan dia dekat Novotel sebab dia ader dua koupon so lepas makan pagi. Hahahaha. Meeting kali ini hanya bersama staff sini shj. Kali ini untuk finalize kantor Bandung punya assembly point, smoking area..objective target dan pekara yang berbangkit. Paling aku seram ialah Legal dia org nie...terlalu banyak surat ijin lebih kurang mcm kita punya Surat Kebenaran (KB)...aku lak diberi task menolong Pa Wan dan Bu Tina untuk legal sebab dia org nampak cam blur jer...Takper. Aku kira on jer. Malam kita org dinner dekat restoran Halaman...Esok Madam balik Malaysia flight jam 6pg. Nanti aku nak cuba gak balik seawal pagi. Mesti tak ramai org..ehehehe. Okaylah sehingga berjumpa lagi esok ke atau bila2 aku free. Esok dan Lusa seperti biasa...hari bosan sudah dtg. Tapi kali ini, hari minggu aku akan berentap dgn jaguhan Indonesia. Hahahahaha.

p/s: Badan sengal2 lagi.


Bye n salam

Comments

Ahboy2020 said…
nampak nye lg lama boss aku duduk sana.mcm2 yang best plk ada kat sana.ada supir,ada tukang buat air dan bla bla bla..
Unknown said…
huhu,jelesnya aku.kalau leh aku nak blaja bnda2 nak starting ISO ni.katBRI ni dh xder peluang nak blaja.ada can ni bos nak jadi "org besar" kat sana tu..GM ke,MD ke..huhu..

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)