The Cherry Homes Hotel and Residence

Salam semua seperti yang dijanjikan tempoh hari. Aku uploadkan sedikit gambar tempat aku tinggal sekarang. Samaada akan selama berada disini atau sementara. Semuanya bergantung kepada keadaan akan datang.

Mcm hostel ader gak...teringat zaman duduk Politeknik Port Dickson gan duduk Universiti Putra Malaysia


Ader katil bujang, Lemari dan bilik air.


Nie bilik air dia. Ader air panas gan sejuk.


Nie meja kerja aku. Siap dengan line Internet.

Kalau ader sapa2 nak lepak sini semasa datang ke Bandung. Bolehlah kesini. Secara peribadi aku boleh nyatakan tempat ini okay.

Alamat : Jl Babakan Jeruk IV No 37 - 39, Bandung, 40163 West Java, Indonesia
022-2021628 , 022-2021629 , 022-2004597
Website : www.cherry-homes.net

Dekat dengan tol ker Jakarta (Pasteur) dan sebuah Universiti terkenal di Bandung (Maranatha University). Kira universiti nie untuk golongan kaya.

Nanti aku uploadkan lagi gambar permandangan bahagian pintu masuk depan dan secara keseluruhan Cherry Homes nie.

Comments

♥nrina♥ said…
ok gak kawasan sekitar tu..nampak cam bersih dan terjaga..
Ahboy2020 said…
salam boss,bila lah boss nak aku pg bandung ni.teringin jgk nak pg ni.hehehe.apa pun tempat menarik jugak.

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)