Pak Dudi Supir Baru

Salam semua.
Lupalak aku nak uploadkan gambar supir baru aku yang mengantikan Nelson dulu. Nelson aku dah anggap macam kawan aku dekat sini. A lot of story we a sharing together but he get a good good offer and good also to his future. That is the past. I miss it. Almaklumlah..sahabat andai, isteri tersayang dan anak tersayang jauh so we need somebody to talk about and sharing our feel.

Okaylah. Nie aku uploadkan gambar supir baru tu. Nama dia Dudi. Orangnya sudah berumur, dalam lingkungan 40an (42kot)..Orangnya serius dan kelakar. Cuma dia tak biasa lagi dengan aku. Kalau Nelson dulu dia dah tahu apa aku nak makan dan mana aku nak pergi. Takper take a time to be serasi.


Okay inilah orangnya. Yang berkumis tu yang sebelah tu aku..Jangan silap pulak. Hahahahaa..Nasib baik aku dah buang misai aku, kalau tak mcm serupa lah pulak. Okay semoga didoakan aku selamat disini dan boleh pulang Malaysia. Amin..Amin...Amin

Comments

Ahboy2020 said…
Dah macam kembar pun ada jgk,hehehe
Unknown said…
betul la..naper nampak mcm lebih krang??muka dia mcm muka bos ke muka bos macam dia??haha...

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)