Blog-blog hebat

Salam semua.
Semalam aku telah membuat satu keputusan untuk memudahkan aku mendapat update sesuatu maklumat dari blog-blog hebat yang pernah aku ikuti dan akan terus ikut, maka aku buat satu blog untuk senarai blog hebat tersebut. Blog-blog itu merangkumi maklumat dari segi pengurusan kewangan, dunia hartanah, tip-tip hartanah, emas , politik tanah air (Malaysia) dan dunia hiburan (gosip-gosip). Aku buat ini adalah untuk diri aku sendiri. Ianya akan memudahkan aku menuju satu tempat jer seperti one stop centerlah nie. Kira ini kiosk blog akulah. So kalau anda semua berminat untuk menjenguk sebentak silakan kesini.

Sekiranya anda mempunyai senarai blog yang telah anda lawati dan dimiliki oleh anda sendiri yang mana ianya mengikut tema dan keperluan blog tersebut. Boleh anda meninggalkan nama blog tersebut didalam ruangan komen blog tersebut.

Sila berkunjung ke galeri blog hebat. Sehingga berjumpa lagi semua. amin
Bye n salam. Peace no war

klik sini untuk ke laman blog tersebut : klik

Comments

umi_e said…
salam... memang hebat blog-blog hebat ni ya... tapi mungkin bukan 'selera' kak e pada blog2 yang berkaitan dengan kewangan, hartanah, politk etc ;) tapi ianya suatu usaha yang baik!

* Keep it up...

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)