Betul atau Olok-olok (palsu)...

Hai semua..kali nie aku akan kerap menulis dalam blog nie sebab..sekrg nie aku masih di Indonesia lagi tetapi tempat yg aku tinggal sementara nie..kira kemudahaan dia okay..Internet free..ooo..so mudahlah keja den...eheh..Kali nie aku g sini dengan family aku sekali..so okaylah.

Just nak buat teka teki ajer...Palsu Atau Benar..Stawberry nie.




Palsu ke Betul nie?..konfius


Nampak cam betul jer.....boleh makan ker?



Siap letak atas dashboard lagi...nie mesti palsu nie...? Confius den..


Sebenarnya nie adalah stawberry yang aku beli semasa di Kawah putih. Ia adalah betul dan boleh dimakan. Harganya cuma 25000rp ajer. So aku tengok cam best so aku belilah. Rasanya pun okay...oppp..kalau anda tak mahu beli yg dah dibungkus, anda boleh singgah diperjalanan balik dan datang di mana2 kebun stawberry yg menawarkan petik sendiri...harga saya tak tahu. so selamat mencuba. bye n salam

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)