BOSAN..............Apa Saya Buat???

 Salam semua. Aku kali ini berminat untuk bercerita secara bergambar jerlah mengenai BOSAN tahap dewata raya...Semua gambar ini aku google jer...Harap dimergertikan.

Tajuk : Saya Sangat Bosan..APA Saya Buat???

Saya sedikit STRESS skrg nie...BOSAN oowhhh


Bukan sebab keja BANYAK..tetapi...malas dah nak citer.

So...Buka laptop layan internet yang cam SIPUT nie..

Tengok Blog Wifelah...WAJIB

Layan BLOG sendiri...

PESBUK....

Email....company gan peribadi....

Forum tambah ilmu....

Forum lagi....

Bedal apa nak cari kat sini...tambah ilmu.....

Best gak sini....mcm2 ada...

Jangan sampai sini sudah.....(sekali sekala boleh kot)...hahahaa

Hilang gak bosan dengan adanya internet dekat sini...Telekomsel Flash...kadang2 mcm siput B*B* dia jalan...terputus dan kena connect balik...Apa boleh buat..bersyukur dengan apa yang ada. Tak gitu...Klau dekat Hotel lagi signal Telekomsel lemah....perh sabar sabar. Maka kat bilik hotel aku layanlah...


Dengan adanya benda ini maka bolehlah hilang sedikit kebosanan aku. Hahahaa..Tapi kalau ada kat Malaysia pulak...bukan main sibuk lagi...perh perh...Apa2 pun Malaysia Indonesia lain sekali suasananya.



Nota Kaki : 
Semua gambar ini adalah hasil pelayaran saya di Google Image. Harap maaf sekiranya ianya merupakan privacy anda. Sekali lagi Harap maaf.


Comments

Tie said…
Amboi..... jangan sekali pun!

Nanti kak tie suruh Nrina pulas kedua-dua telinga tu!! Ekekekeke.....

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)