My Friend; Kamal Johar aka KJ


Salam semua..kali ringkas jer..Aku nak story sedikit mengenai kawan aku nie...Nama dia Mohd Kamal Johar..

Aku kenal dia nie masa aku study dekat UPM lah...sama course dengan aku eeeehhhh...Dia nie kira survival person..aku kira respect dengan dia nie..Study lebih kurang tetapi boleh hidup maaaa...yg penting sekali bagaimana kita tahu utk hidup di Universiti...Ader betul juga cara dia beb...Bab bab bagaimana nak survival nie, dia memang terror..hahahahahaa..Jangan marah Mal..aku kasi jeck kau.

Sekrg nie dia seperti dulu juga...menjadi manusia yg survival...kau dia masuk game survival..dia lah akan menang..aku guarenti beb...okaylah...sebenarnya aku dgn dia banyak rahsia..Biarlah ia rahsia...bak kata Dato Siti..so semoga beliau success dalam kerjaya dan kehidupan. Amin..

Semalam aku g makan dengan dia dekat Umbai..ader seorg lagi tapi tak sempat bergambar..banyak gak yg kita org bincangkan...sebab dah lama tak jumpa..so..selamat berkenalan dengan kawan aku nie..

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)