Berbuka Puasa Di Tomyam Klasik, Ayer Keroh

Kali nie aku letak gambar sambil tulis jer....Majlis berbuka puasa di Restoran Tomyam Klasik...Arrangement by akulah...maaf sebab gambar tak tersusun...so pandai2 kau orglah nak tengok yg mana dulu..eheheheeh...aku kasi kau org kejalah..hahahahahaa....

"....Ader dua tiga org gambar takder tapi dia org hadir seperti Abg Kamal, Muvin dan Mahyudin..eheheheh....sory geng...wa lupa oooo..."

Bermula dr sekarang melihat gambar....

-Nie aku, Bos (Hj Zamri) dan Tariq


- Nie special memory..aku dan bos

-Berangkat pulang......ader lagi ajak leeeeer...

-Nie gambar ikan replika Arwana..eheheh

- Dah nak jalan balik rumah selepas habis makan..ehehehe

- Nie dak Tariq dengan lovely wife..pengantin baru maaa..eheheh..wife dia Siti Baeyah..eheheh

- Nie..sapa ekkk...Mamalah...

- Nie Nadiratul dengan tunang dia (Azhar)...Next year kata nak makan nasi minyak..eheeheh..best semua engineer aku dah nak kawin so mesti dia org duduk lama..so taklah susah payah aku nak ajar org baru...eheeheh

-Yg nie bini dan anak Abg Kamal...abg Kamal g merokok..so tak dapat nak snap gamabar dia..ehehehe..Takper wakil dah ader.

- Yg nie...awek dan single lagi...assistant accountant...Aina...tp dah berenti keja sebab...kes putus..oooo...biar dia shj yg tahu rahsia tersebut...eheheh

- Yg nie...Ive, Shukur dengan Dollah PA...ehehehe

- Yg nie Zaide dengan dua org anak dia...Bini dia tak dapat dtg sebab ader hal tertentu...eheheeh..manakala yg biru tu Badrul...dah tunang gak..eheeh

- Nie Najmul (biru)...dia tak bawa bini sebab pregnant peringkat awal..so ragam takleh baca..manakala yg baju putih tu bos lama aku...lah nie dia dah g HQ..

- Nie bini dan anak2 mandor karan..ehehehe

- Nie pulak..yg baju hitam tu, anak mandor karan (Amran)..manakala yg sebelah dia tu Mandorlah..eheheeh dan sebalah mandor adalah Jawa (Hazmi)

- Org tengah dok mengambil makan utk berbuka puasa, masa nie 700ptg..eheheh ader lagi dlm 10minit...

- Meja semua ditempah atas nama den...sebab den kena bayar dulu baru boleh claim dekat company..ehhh

- Nie anak-anak aku tengah dok excited mengayau...susah mahu control oooo..

- Suasana masa org tengah dok menunggu waktu berbuka..dah nak hampir..nie..

- Kawasan BBQ....

Tamat...eheheheeh

So bye bye n salam.

Comments

kenyang...
ngantuk lak...
harap terkejut bangun sahur kang hehe...

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)