Berbuka Puasa..Mahkota Century Hotel.

Salam semua, kali nie aku berpeluang utk berbuka puasa di Mahkota Century Hotel di Bandar Hilir. Hotel bersebelahan dengan Holiday Inn, berhadapan dengan Mahkota Parade (MP), dan berhampiran dengan Mahkota Medical Center..eheheheh...

Kira berbuka puasa nie dengan group IPSA, dia org dtg plant utk melihat tapak projek bagi HCL analyser yg aku gie ke Shanghai tempoh hari. (masih ingat lagi ker)..lupa leh rujuk helaian sebelum ini..eheheheheh..

Aku bawa sekali family aku sebab Asraf jemput sekali family aku berbuka sekali. Sampai dekat hotel tersebut lebih kurang jam 7 petang. Asraf, Radhi dan En Raja sudah tunggu dengan juadah masing2..Berbuka di MCH nie...banyak variasi hidangan dia..masa time2 separuh bulan puasa nie, ramai org berbuka diluar dan banyak company2 membuat majlis berbuka puasa utk staff mereka. So ramai ooo org berbuka dekat sini...Sambil2 menjamu selera, kami dihidangan dengan nyanyian live band lagu2 lama...eheheeheh...

Kita org lepak sampai pukul 9mlm baru gerak balik...best ooo...anak2 aku gembira sakan..berlari kesana sini..mcm rumah dia org jer...eheheh...Insyallah aku akan ceritakan lagi majlis berbuka puasa utk group kita org pulak (budak2 plant), aku dah dapat green light dr top management yutk membuat arrangement majlis berbuka puasa..eheheheh..akauntan aku dah standby budget beb....cuma cari tempat jer...kan best...insyallah aku plan nak buat hujung2 bulan puasa...

Sehingga berjumpa lagi...chow n peace no war...bye bye n salam

Aku, Asraf, Raja dan Radhi





Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)