Kemalangan Jalan Raya...

Salam semua..Selamat Menyambut Hari Raya semua..terima kasih kerana sudi membaca..eheheh walaupun takder lagi ehehehe...Takper...

Hari ini balik kerja dr plant lebih kurang Jam 5 lebih..aku terserempak dengan satu kemalangan yg mungkin baru shj berlaku sebab masih belum ader pihak berkuasa di kawasan tersebut. Pada mulanya ingat ader road block sebab musim perayaan ni...Mana tahu ader opss tahn lori ker..eheheeh..rupa2nya ader kemalangan...aku terus capai kamera dan shot mana yg sempat jer...malas nak berenti nanti tambahkan lagi kekusutan lalu lintas..eehehehehe..perihatin maaa..walaupun tak menolong...

Driver dia mungkin dah dihantar ke hospital kot..Apa yg aku boleh rumuskan disini mungkin pemandu dia mengantuk sebab dia telah melanggar penghadang jalan sebelah kiri..eheheh..nanti kau org tengoklah...

okay selamat menyambut hari raya..bye n salam.


- masa memandu, ingatkat ader road block...rupa-rupanya ader kemalangan..


-Kereta camry nie telah berpusing, menghalang kedua2 jalan...masih belum ader pihak berkuasa lagi...mcm baru terjadi..



-Keadaan kereta tersebut...mungkin akibat melanggar penghadang jalan sebelah sana..sebab tiada kenderaan lain yg terlibat sama...




- kenderaan menentang laluan saya pula yg sesak..ehehehe...sebab saya sudah lepas kawasan kemalangan tersebut..eheheh.


bye

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)