Pelaburan Komoditi

Salam semua

Maaf terlupa utk aku bercerita dengan kalian semua, mengenai pelaburan komoditi aku dengan member aku..Yang bernama Shahril Sudin..dia nie berkerja..Biarlah tempat keja dia aku ajer yg tahu..Aku baru jer melabur dengan dia sebanyak 2K malaysia...nie kira utk duit dapur..kira pada hari sabtu ari tu 10 mei 2008, bertempat di Puteri Resort (PR) kami berjumpa..sebab dia dr area selangor telah membuat perjumpaan dengan kawan2 yg lain...

Aku dengan cik Lia telah sampai di PR, tapi Lia yg sampai dulu...eheheh..Lia nie cikgu tahu belum kawin...ehehehe..jangan nakal2 tahu..ok-ok.. Sampai aku dan Lia berjumpa dengan Shahril dengan Haikal sedang duduk dekat lobby...apa lagi kita org borak jer dekat situ..senang maaa..murah..eheheh takderlah..senang maa..aku dtg dengan bini aku..tp dia bawa keta g taman mini Malaysia..jalan2..Lia dtg dgn adik dia yg keja kat Putrajaya..gan anak buah dia yg kecik lagi...

Kita bincang pasal aggrement...Shahril terang dr A sampai Z..apa yg tertulis didlm aggreement..Perjanjian selama setahun..lepas tu klu mahu sambung terpulang..dan buat perjanjian baru..klu mahu topup..sebelum 27 - 30hb setiap bulan dan ditrade utk bulan seterusnya dan bulan akan dtg pada 7hb dpt dividen...kau org nak tahu berapa dia nak beri dividen...25 - 35% tau...best-best-best...

Aku harap dgn pelaburan yg terbaru ni akan membuatkan hasil dan berkekalan lama. Amin.

bye n salam
peace no war

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)