Forex Investment..

Salam semua

Forex investment yg telah aku buat adalah bersama dengan kawan aku. Memang berisiko tetapi dia kawan satu kolej dulu. Aku kira percaya bangat dengan dia beb...Kita punya deal senang jer..Forex memang diketahui boleh memberiikan return yg tinggi tetapi kami bermain secara play safe...iaini kita target sebulan hanya membuat profit 10 - 15 % aje...Semua member aku jalankan..Nama akaun atas aku..kira dia yg monitor platform tersebut..aku monitor sebagai vistor password aje...kira tak nak kacau dia buat trading...

Kalau rajin g check kat blog dia....kat bawah nie..

http://www.expertcash.blogspot.com/

Bagi aku yg penting ia akan membuat profit, walaupun kawan aku guna EA yg telah diuji pakai...insyallah aderlah duit raya..eheeh...jangan terlalu tamak..sebab tamak akan membawa rugi..Ini pasaran forex...boleh untung berribu-ribu pips sehari dah boleh hilang segala2 dalam seminit...ingat tu..

Yang penting pelaburan forex kita selamat. Amin

bye n salam
chow

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)