Pertama Kali Menulis Blog Sendiri


Salam Semua

Ini adalah pertama kali, aku menulis dan mereka blog sendiri. Banyak yang perlu aku belajar..takper ia mengambil masa utk belajar..Tak terus berlari...eheheh...

Sebenarnya dengan blog ni, aku nak tulis sejarah hidup aku kat bumi Allah nie..apa yang aku buat dan apa yg bakal aku buat..di samping kejayaan atau kegagalan aku didalam menguruskan sesuatu..

Rasanya best gak..sebab boleh menulis apa yang aku suka..Kalau ader yg terbaca maka ucapan terima kasih yang tak terhingga dari aku kpd anda semua. Kalau nak komen pun boleh, kasi yang baik punya komen biar aku boleh berkembang sikit pembelajaran...

Kat sini aku akan bercerita tempat aku berkerja..apa yang aku buat kat sana...perh banyak gak nak tulis...tapi tak per...esok boleh sambung lagi.

bye n salam


Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)