aNak- Anak

Salam semua

Hari nie nak cerita mengenai anak-anak aku. Aku baru ader dua org jer...insyallah kalau ade rezeki bertambahlah tu..tapi tak tahu bila..belum dirancang lagi...

Kedua-dua anak aku nie lelaki..Yang berbaju kuning tu, bernama Aiman Zikry, berumur 4 tahun manakalah adiknyer yang berbaju merah tu bernama Aiman Zarfan..berumur 2 tahun...Nie gambar masa bercuti dengan mereka dekat Cherating, tahun nie..

Mereka adalah segala-galanya bagi aku. Sebenarnya aku ingin mempunyai 4 orang anak ajer..Ini perancangan. Tetapi kalau diizinkan lebih aku terima juga..eheheh..

Okaylah...nanti kita berjumpa lagi...semoga semua sihat selalu. Sebelum itu Selamat BercUti hari ini....Labour Day...

Bye n salaM

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)