Separuh Jiwaku Pergi...

Salam semua...Selamat berhujung minggu. Aku disini semenjak Gajah Hijau nie dah mula beraksi maka hujung minggu aku dipenuhkan dengan melawat dan memastikan Gajah Hijau ini beraksi dengan betul dan lancar.

Semenjak aku berada disini, aku terpesona dengan klip video dan lirik lagu Anang Hermansyah (Anang @ Ex-husband Kris Dayanti). Dengan lirik yang terus dan mudah dipahami, beliau menujukan khas kepada ex-wifenya. Benar atau tidak itu antara mereka berdua.

Tetapi inilah hakikat bila suami isteri berpisah...Tapi lagu nie mcm sedih jer. Apa2 pun layan lagu ini.




Lirik lagu ( Separuh Jiwaku Pergi)

Separuh Jiwaku Pergi
Memang indah semua
Tapi berakhir luka
Kau main hati
Dengan sadarmu
Kau tinggal aku

Reff:
Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku

Back to Reff:

Kau bilang tak pernah bahagia
Selama dengan aku
Itu ucap bibirmu
Kau dustakan semua
Yang kita bina
Kau hancurkan semua

Back to Reff:

Kau dustai Hati
Pernahku mencintai mu

Bye n salam semua
Sehingga berjumpa lagi....

Comments

♥nrina♥ said…
best gak lagu ni hehe..

bz camne pun ayah..kesihatan diri jgn lupe..jgn tak makan lak..

tak sabar nak tunggu ayah balik hehe..
Yulie Elveera said…
take care zoff, jaga diri.. tak lama lagi nk dpt hero!:)

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)