Coretan...

Salam semua..Sudah hampir seminggu aku dibumi Indonesia ini selepas pulang berpuasa dan berhari raya. Insyallah hujung bulan aku akan pulang ke Malaysia semula tapi hanya untuk sementara. Nak habiskan cuti tahun 2008, masih berbaki 13hari. Insyallah.

Semasa sebelum aku balik ke Indonesia, bermacam cerita yang kurang enak didengar mengenai tingkahlaku rakyat Indonesia terhadap rakyat kita. Tetapi bila aku dah kesini semula semua itu adalah propaganda dan hanya terjadi di kawasan Jakarta sahaja. Tidak mendapat sokong sepenuhnya masyarakat Indonesia. Alhamdullilah semua berjalan lancar dan aman.

Hari ini aku ingin beraya di rumah Pa Wan di kawasan elit Dago. Dia buat open house kot. Semua staff dijemput. Alhamdullillah dapat gak g rumah dia. Belum pernah singgah. Takan nak singgah kot sebab org tak ajak..hahaaa...

Comments

♥nrina♥ said…
makan ape kat sana ayah?
rendang ketupat ke hehe..
atau bakso je...
AhboNd 2020 said…
Macam2 ader, sebab mak dan ayah mertua Pa Wan ader dekat sini. So ader ketupat, kuah kacang, ketupat daun palas, pulut raja, mee rebus..mcm mcm lagi...Best dapat makan makanan Malaysia di Indonesia..

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)