Pekara Baru Aku Buat....

Salam semua.
Apa pekara baru yang aku buat ehhh..Pelik nie atau sahaja nak kasi gempak nie. Sebenarnya hari ini aku nak berjogging dan ingin memulakan sesuatu yang baru untuk kearah itu (menjaga kesihatan). Almaklumlah dah nak tua nie, maka kenalah jaga kesihatan sikit.

Ini bermula, apabila aku bawa anak2 aku bersiar di Stadium Hang Jebat semalam. Kemudian terdetik untuk berjogging. So bila aku hendak pergi kerja hari ini, aku telah siapkan semua kelengkapan kearah itu. Almaklumlah acara badminton kelab BRI mcm dah nak "ghaib jer"..
Perhh..baru ari ini aku berjogging setelah sekian lama..punyalah penat. Rasa nak terbakar kaki beb..perh..tapi aku gagahkan juga..dapatlah seround luar stadium...pehhh...best gak sebab ader tempat untuk stressching. Rasanya cam nak jadikan acara nie routine jer...itu pun klu ader masa terluang maa...Tapi klu kat sana (Indon) camner ekkk...alah jogging jer dekat kilang..hahahah..Mana tau dengan berjogging nie aku bolehlah menurunkan berat badan yang dah bertambah nie..semua org yang berjumpa dengan aku..iaini kenalan lama dan kenalan baru, semuanya mengatakan aku sihat dan bertambah "kembang"...Ini yang kena masuk biggest loser nie...hahahaha...sehingga berjumpa lagi bye semua.

-----------sekian terima kasih--------peace no war--------------------------------------------

Comments

Ahboy2020 said…
cayalah boss,tapi jgn hangat2 tahi ayam sudahlah.badminton bkn ghaib tapi player BRI dah makin tua bebenor.takpe nanti aku buat sesuatu.aku kan manager pasukan BRI.
AhboNd 2020 said…
Cayalah ahboy..mcm nie baru manager..ehehe..sayang ooo...club kita buat tahun 2003..dr kau yang keras main sampai terror skrg nie..tahniah sekali lagi

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)