04051975 @ 34


"HAPPY BIRTHDAY ZOLPAKA BIN IBRAHIM YG KE 34"

Salam semua.

Apa maksud diatas yeh?...eheheh. Itu adalah tarikh lahir aku dan sekarang nie aku telah mengirup udara Allah selama 34 tahun. Sudah tua ooo..Sebenarnya banyak wish yang aku dah buat so akan aku tulis dekat sini untuk aku capai selepas ini.

1. Nak ader saving sebanyak 500K. Aku nak buat diri aku dulu kemudian bini akulak. Semua ini sebelum umur mencecah 40 Tahun. Sebab aku nak berhenti kerja pada masa itu. Boleh ker?..Insyallah kalau kita berusaha. Amin. Sebab klu ader saving sebanyak itu. Katakanlah dalam bentuk ASB, maka kita akan mempunyai nilai duit sebanyak 40K setahun sekiranya nilai dividen 8%. Okay tak kalau ader 40K. Maka sebulan bernilai 3k. eheheh. Ini wish maa.

2. Nak bebas dari belenggu hutang. 

3. Tak nak buat hutang yang merugikan dan akan membuat hutang yang menguntungkan.

4. Nak berhenti kerja pada umur 40 tahun sambil buat bisnes kecik2 ajer.

Semoga Allah memakbulkan doa aku. Amin. so yang baca doakanlah sekali.



Comments

Ahboy2020 said…
This comment has been removed by the author.
Ahboy2020 said…
jap,bos nak test je ni.
Ahboy2020 said…
mintak maaf bos,terlupa la b'day bos.maklumlah dah lama sangat duk indon tu,hehe.

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)