2 May 2009 dan Tahniah Nad & Aina

Salam semua. Pasti terkejut lagi yer..masih menggunakan entry untuk kali ini lagi..eheheh. Sahaja sebenarnya. Ceritanya gini, tanggal tarikh tu aku pergi ke rumah Nadiratul Norziana (Nad). Dia nie dulu merupakan orang bawahan Hj Z tetapi setelah Hj Z berhenti maka dia kena melaporkan diri kepada aku so dengan tidak langsung aku menjadi Bos die..eheheh..Dia Executive Engineer tau...dia nie banyak handle bahagian user dan legal isu.

Sebenarnya pada tarikh tu adalah majlis perkahwinan Nad. Ehheh. Dekat Masjid Tanah. Aku sampai kira2 pukul 2 petang. Selisih dengan Tar dgn wife dia dan Mhd Shukur dgn keluarga dia. Selisih dekat depan Shell Masjid Tanah. eheheh. Maklumlah aku nie lambat siap..eheheh janji nak dtg sekali tapi aku yang lewat seperti biasa.

Sampai Mandur Karen dah siap nak balik, sempatlah berjabat tangan...eheheh. Sampai si Nad nie tengah dok pulun nasi..ehehe dan aku pun terus amik makanan. Settle aku pun sempat bergambar dengan si Nad. So aderlah gambar dekat bawah nie. 




Masa nak balik, terserempak dengan ex-officemate lama. Dia dulu keja dekat opis aku bawah selian Mr Rchantar. Nama dia Aina. Dulu cik sekarang dah puan. Cerita dia panjang so aku pendekkan ajer. Dialah nie dah merujuk balik dengan company aku so akan start keja dlm awal bulan lima nie, maybe 4 may kot..eheheh. Dia dtg dengan baby dia. Tahniah kedua-duanya.


Okaylah semua sehingga berjumpa lagi. Aku baru jer balik dr kampung kelahiran aku...

Bye n salam.

Peace No war

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)