Cerita Sepanjang Minggu ..

Salam semua. Sejak aku balik ke Malaysia nie, dah jarang benor aku mengadap komputer. Kalau aku dekat sana (Indonesia) kerap aku mengadap komputer. Ini namanya aku keja senang dekat sana..eheheh. Harap bos besar aku tak baca blog aku nie. eheheh.

a. 22,23 dan 24hb May 2009
Aku mohon untuk bercuti dan menyelesaikan masalah peribadi. Sebenarnya aku shj nak ambik cuti sebab aku nak habiskan sedikit cuti tahun aku. Yaini cuti tahun 2008 maa..masih berbalance sebanyak 17hari setelah ditolak tiga (3) hari ni..Aku merancang sekadar untuk lepak dengan anak2 dan rumah shj. Kemudian ingin ke Kelantan untuk mengambil kain pasang yang baru. Aku turun ke sana pada hari Jumaat. Pergi dalam pukul 1130 dr Melaka. Sebab lewat, kena berjumpa dengan orang kuat Pantai Medivest (Shukur dgn Tariq)..eheheh..Dari Melaka aku drive sehingga ke Pekan Gua Musang kemudian diambil alih oleh abg Hamzah. Alhamdullillah selamat sampai dan selamat pulang. Balik ari ahad. Aku berjaya drive pulang sendiri dari Mahcang sehingga ke Melaka. Yahoo.

b. 23hb May 2009
Petang, aku telah dihubungi oleh En Nazri Sulaiman (HR,HQ). Dia kata cheque gaji indonesia aku dah ader. Wow bestnyer..lepak2 dekat Malaysia pun dapat gak gaji sana. Masyuk nie. Tapi aku ditanya, dah hantar kereta ker?..ayooo..aku ckp belum so aku ckp dekat dia yang aku akan pulang kereta tersebut hari ini juga sebab dia org nak tolak elaun kereta dekat sana. So aku terus ke opis dan mengisi borang untuk memulangkan aset syarikat. Aku pulang kereta dengan shell kad. Tapi aku cakap dan minta jasa baik HR,BRI (En Chantar), yang aku nak pakai sehingga ari isnin sebab kereta JER aku anak sedara aku pakai. So kena tunggu ari senin. Alhamdullilah dia kasi aku pinjam dahulu...eheeh TQ bos.

c. 26hb May 2007
Aku ke DOE melaka untuk proses rundingan damai untuk mereka bersetuju membenarkan pihak kami (PMSB) untuk mengangkut sisa klinikal ke permis Nasmec untuk ujian teknologi Carbonator. Puas aku goreng dan akhirnya setelah ding dong ding dong...dari En Wan dan Pn Khadijah dipass barton ker En Khidir..alhamdullillah berjaya dapat surat tersebut sebelum jam Lima (5)..Tadi betulkan keta WKK sebab dia punya due date minyak hitam dah cukup. So aku memang plan nak hantar dekat bengkel Stephen sebab dia nie okay. Pakai minyak dia, filter dia dan upah betul itu dan ini, aku kena dalam 68inggit jer.

----------------sekian shj----------

bye n salam

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)