Rumah Aku....Tmn Paya Rumput Indah...

Salam semua...sebelum nie, aku pernah berjanji untuk menceritakan mengenai tempat tinggal aku..Kasi sini aku uploadkan beberapa keping gambar teratak aku skrg nie.
Rumah nie aku beli pada tahun 2002. Aku tinggal atau berpindah ke rumah nie pada tahun lepas bulan Mac (2007)....Best gak duduk rumah sendiri.

Sebelum nie aku lepak dengan mertua aku dekat Kampung Sungai Putat..Lama gak aku kat sana, lebih kurang 3 tahun..Pada mula susah gak nak dilepaskan...Kira aku nie menantu mithali..hahahha. Jangan mareee..ok..sebab nie cerita aku..

Berapa harga rumah nie...tu rahsia...aku beli end lot bertanah..Harga hampir 105K...itu harga beli cash...beli hutang sendiri kira...senak gak perut mengadap rumah nie bulan2...hahahaa...apa boleh buat, tak hutang tak dapat...so hutang kenalah bayar.

Jiran aku sebelah kanan klu mengadap rumah akulah..En Safri..Dia dan family seminggu sekali balik rumah sebab isteri dia keja kat seremban yg dia keja kat melaka...maka bertemu hujung minggu shj...Manakala jiran sebelah kiri..En Yusup..aku panggil dia Pakcik Usop...sebab dia nie pesara polis...org negeri sembilan eheheeh....rumah dia dah direnovate...kira besarlah....sekrg nie dia keja House Detective...kat mana, aku tak tahu..eheheh...Komuniti taman nie kira okaylah...aku enjoy jer lepak kat sini...best.

Okaylah, malas aku nak melalut lagi....so aku kasi peluang engkau org tengok gambar lah pulak...enjoyyy...bye n salam



1. Pandangan hadapan rumah aku...Rumah Medium Cost..


2. Dari sisi...aku dah tilekan semua tanah lebih....


3. Sempat gak aku berpossing...


4. pandangan dr belakang sisi...Ini kira ruang utk org ghumah aku jemur kain gan anak2 aku bersukan..hahahahaaaa


5. Kira muat dua keta...kena parking serong sebijik...

Apa pandangan kau org bila dah tengok gambar nie...kira okaylah. Kalau ader masa..mehlah kesini...boleh gak kena kopi ker teh ker...dengan biskut ker atau dengan apa2 juadah yg ader...
sehingga berjumpa lagi...bye bye

Comments

Anonymous said…
inilah syurga kita sayang. Besar atau kecil tidak mencari ukuran kebahagiaan...yang penting kita aman bahagia di dlm syurga kita sekeluarga..alhamdulillah kita ada syurga sendiri didunia ni... iloveu..
Anonymous said…
iluvu..iluvu..iluvu..
Anonymous said…
megan fox naked , paris hilton sex tape
Other rumors say that Megan Fox used a body double to do the ad but if it was a body double than they must have drew on the tattoos as well or it was only a thumb double. If you notice on her right wrist, there is a tribal tattoo of two waves entwined to symbolize her love for the seas. megan fox naked pics
megan fox naked video
An autograph session and fan event for the film Jennifer’s Body was held at the Hot Topic store in Hollywood recently. This constitutes an act of cosmic irony, because in my mind, the Hollywood Hot Topic is exactly where Megan Fox should be working. (I’d like to refer to her as a trailer park blow-up doll filled with hot air, but I consider that an insult to trailer parks and blow-up dolls.) megan fox naked
megan fox naked
Another worry is Rihanna’s role in the video and the idea that her own history with domestic violence is being exploited. Rihanna disagrees: megan fox naked

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)