Go Red...Tema Makan Malam Hari Keluarga..2008

Majlis makan malam Hari Keluaga untuk tahun bertemakan Go Red. Maka kami semua diwajibkan berpakaian merah atau beraksesorikan warna merah. Nak rambut merah pun boleh. Tapi kebanyakan dari kami semua memilih utk berpakaian merah. Mudah beb...

Majlis malam tu kira meriah dengan ader beberapa acara yg telah diataurkan seperti pertandingan nyayian dr pekerja Pantai sendiri, acara tersebut dinamakan Medivest Idiol...perh meriah..acara berpakaian beragam untuk kanak2 12 tahun ke 6 tahun...

Dan yg palaing ditunggukan adalah acara cabutan bertuah. Aku menang picther ajer...Tiada seorg pun wakil dr BRI mendapat hadiah utama...perh frust beb...tak per niekan nama cabutan bertuah..eheheheeee...Bos aku (HQ) menang TV 29"...tuah badan beb..hahaaaaaa...

Makan dan minum yg disediakan kira boleh tahanlah...Harap pihak pengurusan akan adakan Hari keluarga nie Tahun hadapan....harap tahun hadapan buat kat JB pulak...best-best...


1. Nie aku dengan family aku..Aku, Aiman Zikry, Wife aku (Norzarina) dan Aiman Zarfan


2. Nie keluarga Shukur gan Wife dia ngan anak2 dia..ehehehe..Kira duduk setable dengan aku


3. Family aku..eheheheee


3. Nie keluarga besar BRI..Dari kiri berdiri..Gemma, Aku, Amran, Bang Dol..
Dari kiri duduk..Jawa, Tariq (pengantin baru beb), Najmul, Badrul, Zaide, Din dan Hj Zam (Bos BRI )..eheeheh


4. Nie keluarga Bang Sani...Datang juga akhirnya dia nie...Biasanya dia jarang dtg...tp support memang best...cayalah bang sani..hahahahaaa..


5. Tengah dok tunggu nombor cabutan bertuah nie....hahahaaaaa...


7. Nie Mas...kira juara Medivest idol...hahaaaaa..power beb dia nyanyi lagu siti..apa tajuk lupalak..apa2 hal tahniah Mas..

p/s: ader lagi beberapa rakan sekerja yg join malan tu..aku lupa nak ambik gambar family mereka..cam selamat, hassim, kamal...bahari...Yg tak dapat join empat org..Mereka nie berkerja pada hari tersebut...seperti Muvin, Salleh, Malik dan Siva...Dapat gak dia org hadiah cabutan bertuah..kira okaylah...

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)