Kisah Plant....Dan Kawan Plant

Salam sejahtera semua...dah lama tak menulis...Hari mcm ader mode baik jer nak cerita...so gambaran secara selindung..inilah kawasan kerja aku..Lebih kurang cam tempat kerja melebur besi...klu kau org nampak cam merah tu jer..adalah api..panas ooooo...Ini kita org buat kerja peyelengaraan..sebab mesin tersangkut...kena pecahkan ketulan-ketulan habuk baru boleh..jalan penolak nanti...penat oooooooooooooooooooooo...tak terkata..

1. Nie kira aku sempat berposinglah...eheheheh..klu bos nengok aku punya blog nie..kasi up sikit bonus gan gaji..bos..hahahaaa..

2. Dalam usaha utk memecahkan ketulan-ketulan bungkah habuk yg panas...melekat dilantai tapak pembakaran...
4. Selamat, Hj Zamri, Najmul dan Siva...dlm operation meeting...

5. Dollah, Bahari, Kamal dan Gemma dlm operation meeting

6. Gemma, Muvin, Amran, Salleh dalam operation meeting

7. Salleh, Hazmi, Badrul dan Din dlm operation meeting

8. Selamat, Nan, Zaide, Tariq dan aku dlm operation meeting

9. Siva, Bahari, Dollah, Hassim, Kamal dan Gemma..sedang tekun melihat penerangan Hj Zamri dlm operation meeting 2008

Penghujung cerita..mesti kau org boleh agak apa plant aku buat ehehehe...Biarlah rahsia...semoga kita mencari rezeki yg halal. Dalam apa2 jua perkerjaan yg paling penting adalah enjoy ditempat kerja, tempat kerja mengamalkan sistem berkerjasama..yg lain pekara nombor dua..ehehehee...yg palaing penting lagi bos baik dan okay...ehehehe..bukan bodek tp ini perlu..klu sebaliknya kan susah kita..hahhahaaa...

Akhir kata...enjoy dengan gambar dan berilah sedikit komen jika anda rasa saya layak...bye


Comments

Anonymous said…
kesian kat abang keje teruk2 camni...bukan senang nak cari rezeki utk keluarga kan abang...ape2 pun i love u so much...dan jaga diri semasa bekerja...ingatlah org yg tersayang huhuhu...:)

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)