Gambar Aku dan Famili Dekat Tiara Beach Resort

Maaf semua kali ini banyak berkisar mengenai Family Day Company tempat aku berkerja...shj nak penuhkan ruang...aku muat turunkan gambar family akulak..yg seronok sakan dekat sana..Enjoy beb..


1. Yg nie aku gan family bergambar dlm bilik penginapan yg disediakan di TBR..best


2. Anak2 aku bergasak atas katil dia org...hahaaaa


3. Aiman Zikry tengah dok berposing depan air pancut..dia gembira habis dekat sini..


4. Tengah dok menjamu selera utk pagi sabtu sebelum sukaneka...


5. Anak2 aku bermain dlm playground yg disediakan secara percuma...yg main hanya anak aku jer..gan anak Shukur sekejap..


6. Petang, wife aku gan anak2 mandi manda dulu..sebab aku sibuk main bola tampar


7. Nie gambar sebelum balik...kira ari Ahad nie...kasi last punya melaram dalam kolam TBR


8. Enjoyyyyyyyyyyyyy....


9. Nie masa petang sabtu....naik pelampung....Bini den pun siap beli pelampung sendiri...best

Selamat menjamu mata...Kalau anda inginkan keseronokan seperti yg kami alami..kunjungilah dan rasailah sendiri di TBR...klu nak murah leh contact..blog pie2020...dia ader rumah dekat situ..leh dapat diskaun...eheheheeeee...bukan promote tapi just sharing maklumat...

Insyallah klu diizinkan Allah..akan sampai semula ke TBR..sehingga berjumpa lagi bye bye

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)