Sudah Kembali Semula...12 Juli

Salam semua. Sudah lama tak menulis sebab haritu sudah berada ditempat"sendiri" maka kurang sedikit aktiviti penulisan blog aku ini. 12 Juli aku telah selamat kembali ke tempat aku berkerja..Dimana?..aku rasa semua orang dah tahu..

Sempat gak aku pergi ke sarang lama aku..berjumpa dengan rakan dan "bekas-bekas" staf yang pernah aku kerah dulu. Bunyi cam keras jer...hahhaaa. Aku hanya sempat berjumpa dengan beberapa org shj disana. Maaf geng, masa tak mengizinkan. Insyallah kalau balik lagi, aku akan tetap menjengah sebentar sarang lama aku..ehehehe

Bila dah balik sana, aku seperti taknak balik sini. Ini pekara biasa. Sekarang nie aku berperang dengan emosi bukan dengan masalah kewangan. Kalau sebut pasal kewangan aku rasa, aku boleh manage tp klu sebut pasal jiwa dan emosi..yang ini sukar sikit. Kadang terpikir gak aku...boleh ker aku bertahan nie?..sampai bila?...Rasa mcm tak lama jer...Kadang2 terpikirlak...mungkin rezeki aku sampai disini jer...isisishhhh...Jauh gak aku punya monolog..eheheh. Apa boleh buat...aku yang merasa maka aku shj yang memahami..

Yellah...anak2 dah besar dah boleh bercakap..maka segala pertanyaan dan persoalan yang dilemparkan, kadang-kadang mendatangkan emosi yang sensitive kat diri aku. Semoga aku diberikan kecekalan dan kesabaran. Amin.

Aku selamat mendarat jam 0830mlm (WIB), waktu sana 0930mlm. Okaylah sehingga kita berjumpa lagi. Amin.

Comments

Ahboy2020 said…
Byk2 bersabar boss,ini ujian allah buat insan nya.kita sebagai hamba nya kena tabah melaluinya.aku faham perasaan boss,klu aku berada kat tempat boss,aku pun tak tau nak mcmana.mungkin aku surrender kot,ok boss take care.bye n salam.
♥nrina♥ said…
Hanya yg mengalami je yg mampu memahami dgn jelas ape sebenarnya yg berlaku..

Hikmah akan sentiasa ada dgn segala dugaan yg melanda ni..

luv u ayah..
Unknown said…
salah satu hikmahnya...mstilah gaji yg melimpah ruah dan x abis2,hehe..bisnes pun kencang,hehehehehe......

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)