Kesibukan Minggu Lepas...13 hingga 17 Juli

Salam semua. Minggu lepas sehari selepas pulang ke bumi Indonesia, aku terus mengahdiri rapat ISO untuk kerja-kerja penambah baikan dengan workinstruction, procedur dan manual serta form-form yang terlibat.

Yang menghadiri rapat ini adalah semua document owner. Acara ini dipimpin oleh aku dari 13 sehingga 15 dan 17 Juli. Manakala pada 16 Juli, rapat dibuat bersama-sama dengan consultant adhere.


Pak Anggoro, Pak Gun dan Pak Leo

Rapat bersama consultant lebih tertumpu kepada legal procedure dan workinstruction. Manakala legal registry dan refererence, aku dan consultant bersama2 bergabung idea untuk menterjemahkan kedalam axceel point terlebih dahulu. Kerja2 ini aku sambung pada 17hb bersama tina.



Pak Her, Pak Gem dan Pak Acem (opisboy)

Perhhhh penat bukan main lagi. Walaupun bukan penat memikul atau menjolok ash tersangkut tetapi penat minda ini lebih penat dari mengeluarkan keringat. Sepatut rapat ini dihadiri oleh Madam CSF tetapi beliau mempunyai acara lain di Malaysia. Mungkin beliau akan ke sini pada minggu ini hari khamis kot..aku agak jer sebab dah ader org bagitau.

Sebenarnya masih banyak lagi..bolehlah diandaikan dalam bentuk percen lebih kurang 80% siap dan 20% belum lagi kot. Cuma yang aku risau adalah implementationnya nanti. untuk bahagian plant aku tak risau sebab aku sentiasa disini. Cuma bahagian opis nie yang merisaukan aku. Bayangkanlah rekod untuk communication and participation employee pun tak diestablishkan lagi..bagaimana oooo...So we look and see. Aku akan cuba sedaya upaya usaha aku untuk menjayakan projek ISO disini.

Kemudian yang menyediakannya..pagi jumaat tu, Supir aku menceritakan kisah letupan bom diJakarta. Sampai dikantor bandung..layan TV dulu. Kat sini ader TV..Ehhh...penat buat kerja layan TV..pehhh..sepanjang hari kisah tersebut secara live. Seram aku dan cuak juga aku...sehingga kehari ini cerita ini terus ditayangkan dikaca TV. Duah buah hotel JW Marriot dan Riz Calton..Semoga pekara seperti ini tidak terjadi di Malaysia dan Bandung ooooo...

Sehingga kita berjumpa lagi dan salam bahagia penuh keceriaaan dari aku untuk semua. Amin sehingga berjumpa lagi. Chow n salam.

Comments

♥nrina♥ said…
patutlah senyap je..
mana gambar ayah hehe..

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)