Ceria dan Menghilangkan Kebosananan

Salam semua..Ceria dan bahagia hendakNya. Amin.

Minggu ini benar0benar sibuk dengan persiapan untuk rapat ISO diBandung, so seminggu nie aku tak menjengguk ke plant Cikampek. Insyallah minggu depan akan start membakar semua limbah yang ada.

Kali ini aku hanya menunjukkan apa yang aka war-warkan sebagai tajuk. 14 Juli 2009, aku telah ke jalan ABC dan dikatakan sebagai kawasan tempat jualan alatan elektronik. Memang benar. Kali ini aku ingin membeli TV, alatan menhilangkan kebosanaan dan boleh menceriakan hari sabtu dan minggu aku...horrey..

Aku telah membeli TV LCD 19 inci dengan harga RP 2,400,000 ditambah cable antenna 10 meter berharga RP 50,000. Kalau diconvertkan ke RM sekitar 700. Mahal ker?..Apa pasal aku beli LCD type?..sebab mudah untuk dibawa pergi sekiranya aku ingin berpindah kamar atau kawasan tempat tinggal.





Penggunaan TV dikamar aku dicharge sekitar RP 25,000 tambahan. Sistem tv di Cherry adalah TV Cable. Adalah sekitar 30 saluran yang boleh aku tonton. Alhamdullliallah bolehlah aku menghilangkan bosan.

Okay sehingga berjumpa lagi. Bye n salam

Comments

♥nrina♥ said…
sama besar mcm lcd komputer kat rumah ni je hehe..

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)