Selamat Hari Raya 2011

Salam semua
Alhamdullilah dan bersyukur kepada yang Maha Esa kerana memberi kita peluang sekali lagi menjalankan ibadah puasa dibulan ramadhan dengan jaya dan sempurna, Insyallah. Dan kini kita akan menyambut 1 syawal selepas ramadhan.

Di kesempatan yang ada ini, saya ingin meyusun sepuluh jari memohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki kepada semua sahabat handai, kawan kawan dan saudara mara yang mengenali diri ini. Manalah tahu disepanjang kita berbicara sebelum ini, saya ada terkasar atau terguris perasaan anda tanpa saya ketahui atau buat buat tak tahu..eheheh. Saya juga bergitu dengan anda semua. So kita kosong kosong sekarang nie.

Nanti jangan lupa jemput saya ke majlis open house masing masing. Saya akan sedaya upaya untuk menghadiri majlis tuan puan dan kawan kawan. Amin amin. Semoga kita semua diberkahti di hari yang baik dan bulan yang baik ini. Amin amin

Sehingga berjumpa lagi. Bye n salam

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)