Dalam Hati ada Perak......pulak

Salam semua
Sekarang nie dalam hati ada perak sahaja...Dulu ada emas....Sekarang nie sedang membuat pusing U yang agak cepat untuk membalancekan hati emas dgn hati perak aku nie....Target untuk kedua dua benda yang berwarna perak dan emas nie 5 ke 10 tahun....Klu lima tahun aku 41 klu 10 aku 46...pada masa tu wawasan 2020 pun dilaungkan....dan aku bolehlah buka benda yang berwarna perak dan emas nie....ehehehe....Wait n see...

Lah nie kawan aku TF pun sudah kena badi ini barang..WOW excited beb...dulu aku pun gitu gak...bila dah kena badi benda nie...perhh....best ooo. Tapi kawan aku cakap...main benda nie okay sebab dia sesuatu yang merupakan aset mudah cair juga...hahaha...Bolehlah. Yang penting benda yang aku minat nie meningkat harganya kemudian hari...wow.

Lepas beli ebook Ikram Adi...terus dalam hati mesti ada perak....lah nie dah cuit sikit sikit benda warna perak nie....kira mcm aku cuit benda warna emas dulu...ingat lagi kata Syukur Hashim...bila kau dah memilikinya...mesti kau akan tambah lagi...inilah badi warna emas dan perak...wow...Aku akuinya skrg.

Aku buat benda ini adalah untuk diri aku sendiri dan keluarga. Insyallah, jangan terpesongkan niat hati ini. Amin amin amin. Sehingga berjumpa lagi. Bye n salam

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)