Aku Masih mengingati MU...

Salam semua.
Tajuk entry kali ini nampak cam dah jatuh cinta...hahaha...Tak sebenarnya. Pagi tadi aku bermimpi bersama-sama dengan kumpul kerja syarikat lama...dalam satu meeting dan jamuan makan..Meriah sungguh...Apakah aku masih mengingati mu?...Wahai Plant yang dah aku tinggalkan...

Entahlah....Tapi yang penting, den masih lagi happy boleh gie sana juga walaupun den dah tak berkerja. Terima kasih kengkawan yang sudi kawan dengan den lagi...Dulu setiap pagi singgah lepas hantar Aiman Zarfan sekolah...minum kat kedai botak...Lah nie, petang singgah sebab nak ambik dia sekolah...hahaha...Bulan pose meee...

Aku doakan yang baik baik untuk Plant BRI semasa beroperasi atau pun dalam bisness mereka. Semoga kawan kawan aku mendapat ganjaran yang baik. Insyallah. Hahaha

Bye n salam.

Comments

Tariq Fuad said…
BRI mungkin salah satu tempat kerja yg terbaik di dunia,hehe...

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)