Lelong Emas - Online

Salam semua

Entry kali ini adalah mengenai lelongan emas yang dijalankan secara Online oleh sebuah syarikat yang bertapak di Selangor. Hahaa. Ini adalah kali pertama aku masuk. Barang banyak. Diberi masa selama seminggu lebih kurang. Akhirnya aku berjaya untuk membida seutas Rantai Tangan.

 Menang Bid. Last Minute Bid.

Harga pembukaan adalah RM134.50 dan aku berjaya membida sebanyak RM140.50. Ini adalah last minute bid sebelum tawaran ditutup. Dari banyak-banyak yang aku masuk bid, menang satu jer. Okaylah ye. Adalah untung sikit...orang kata boleh dapat lagi murah. Entahlah, aku cuba gak survey klu ada org terdesak nak jual.Hahaha. Belum berezeki lagi nak dapat durian runtuh. Ini pun kira okaylah. Bayaran untuk barang kemas ini telah dilunaskan. Insyallah, dalam minggu nie dapatlah. Amin amin amin

Bukti Pembayaran : Atas Nama Admin

Sekian terima kasih semua...Sehingga berjumpa lagi.

p/s: Mcm dah gila kumpul emas jer. Brader nie?.

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)