3-1-11 to 1-3-11

Salam semua
Alhamdullilah..hari ini aku dah berjumpa dengan BOSS madam aku di Hotel Seri Malaysia. Pada mula bincang pasal kerja diPlant dan berlanjutan dengan tujuan kedua aku pulak. Dia kata, aku sekarang lebih confident dari dahulu. Terima kasih BOSS.

Entry kali ini menunjukkan angka sahaja. Ianya bermaksud tarikh submit Resign Letter dan 2 bulan proses untuk proses tendering resign aku. Terima kasih Pantai Medivest dan kepada semua kawan-kawan Pantai Medivest. Inilah syarikat yang mengajar aku menjadi semua dan menjadi sekrang ini.

3-1-11 adalah tarikh surat resign aku.

1-3-11 adalah tarikh akhir aku berkhidmat di Pantai Medivest Incinerator Plant.

Bye n salam.

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)