Jalan ke MUaR...

Dah lama aku tak menulis dalam blog aku nie. Sibuk sikit masa nie. Nie masa aku dgn keluarga g jalan-jalan ke Muar. Niat memang nak naik ferry Muar. Sebab dulu masa pergi sana tak sempat naik sebab dah tutup, so nie memang nak naik ferry tersebut.

Kenalah bayar dlm RM 10.00 (Sepuluh inggit) seorg dewasa. Budak2 tak kena bayar sebab anak2 aku masih kecik lagi. Nie ader beberapa keping gambar semasa aku kesana. Lepas naik ferry, g pulak Gaint sebab nampak cam Besar jer Gaint kat Muar nie....eheheheh..keadaan dia sama jer...kena beli barang juga..hahahahahahaa

1. Kat sinilah Jeti tu...

2. Kena tunggu org ramai..Cukup sepuluh org dewasa baru boleh gerak..cost maaa..ehehehe

3. Nie aku dgn anak aku, masa kat Gaint.

4. Nie anak2 aku sedang bermain permainan free dekat Gaint Muar

5. Masa aku dlm ferry

6. Org ghumah aku dlm ferry...ehehehe

7. Possinglah lagi...ehehehehehhh

Selamat menjamu mata. Klu ader kesempatan anda silalah pergi ke Muar utk merasa sendiri menaiki ferry Jeti Tanjung Emas. Perjalanan mengambil masa selamat 30 ke 45 minit..best.
bye n salam

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)