Pulangan Pelaburan Dan Penambahaan

Salam semua...
Dulu aku pernah cerita yg aku ader buat sedikit pelaburan dengan member aku dekat Shah Alam...dia nie main komoditi...Pada 7hb tempoh hari telah diberi dividen utk pelaburan pertama dengan jumlah 28%....dapatlah aku dlm RM560...utk bulan nie tertampunglah minyak..eheheheh..boleh belanja bini aku makan...

Sebelum tu aku telah membuat penambahan dalam rm4k lagi..total telah menjadikan semua sebanyak rm6k...okaylah tu...Member aku dlm surat perjanjian yg telah dimatikan stem berserta surat sumpah telah...menyatakan yg dia mampu utk membuat keuntungan sekitar 25% - 35%....insyallah bulan depan bertambah lagi rezki..AMIN..

Perancangan ingat nak tambah sampai 10K...kira setiap bulan boleh dpt extra income dlm RM2500...okaylah tu...sapa nak beri...Walaupun ianya berisiko tetapi aku percaya dengan kawan aku ni....

Terpulang kepada cara dan gaya masing2 utk menambahkan pendapatan masing2..Aku dgn cara extreem aku...semoga aku berjaya. Kau org doa2kan aku..eheheheeh...

bye n salam

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)