Air Terjun Kota Tinggi







Tanggal 26 May 2008, aku sebenarnya mempunyai tugasan di Hospital Kota Tinggi utk membuat Hazard Identification utk kemalangan yg telah terjadi dan menimpa pemamdu PA (Perkhidmatan Arah)..Kesian Talib Taha, kena potong semua jari kaki kanan..

Aku berkerja lebih kurang dalam sejam...kemudian aku dan family bergerak ke Air terjun kota tinggi..Alang kepalang dah sampai..apa lagi pergi jerlah tempat tu...Jarak perjalanan lebih kurang 20 minit dr hospital kota tinggi...

Sampai disana...dikenakan bayaran RM9/org dewasa dan RM5/org kanak-kanak dan RM4/ kereta yg dibawa masuk...Semua kenalah RM9 + RM9 + RM4....masa aku samapi org belum ramai lagi...kawasan terang sebab sebelah kawasan air terjun dah bersih digondolkan...aku ingat salah tempat...ehehehe...

Mandi hampir sejam shj sebab anak aku yg kecik dak Zarfan dah kesejukan. Air dia memang sejuklah...Tempat memang cantik dan tempat mandi memang besar. Klu bermalam dekat resort dia lagi best kot..Bini akulak terlupa nak bawa pelampung..dah anak aku yg sulung taknak mandi...sebab takut kot..ehehehe..

Kita org pun baliklah ke Melaka. So aku dpt buat kerja sambil bercuti. Boleh claim lagi. Klu bos aku baca nie. Mampus clain aku batal..hahahahaa..

Gambar kat bawa nie...gambar mandi takder...takder org nak amik...bye n jumpa lagi

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)