Ke Indonesia dan Google Adsense

Salam semua..
Aku akan ke Indonesia pada 24hb dan 25hb..dua ari jer kat sana..Itu pun utk gi meeting dengan kontrator yg buat Plant utk Medivest disana..Bertolak jam 7pg malaysia..Kat sana dah ader Plant Manager Mr Leo..Turun dekat Jakarta Airport dan Bertolak bailk menggunakan Bandung Airport..Aku ikut jer bos aku g sana..Kira cam bodyguardlah...sebab ini kes pembinaan plant. Aku org yg dijangkakan menjaga plant tersebut..

Google Adsense..dah banyak kali aku cuba utk menjadi ahli GA..tetapi gagal. Mula disebabkan bahasa yg digunakan kemudian disebabkan content atau template blog aku terlalu kelam kelabut..Kemudian aku suruh aku punya partner..KJ..dia nie memang ader kelebihan utk ini..buat sekali jer dah berjaya...skrg nie tengah dok klik dan klik...sebab akaun blog dibuka ditempat lain dan menggunakan ip yg lain..hahahahaaaa...
aku klik kat rumah jer..kan best cam gitu...nanti ader masa aku updatelah content..hhaaaahahahaha...best memang best. Nie aku nak jadikan Pasif Income..hahahaaa


Okaylah..jumpa lagi.

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)