Gambar Terbaru Anak-anak aku...


Aiman Zikry...eheehhe dekat ghumah kak ipar aku dekat seremban..Rasah


Gambar Aiman Zarfan dekat rumah Tariq (berkahwin 14 june 08)


Gambar Aiman Zikry dlm kereta ke Majlis rumah Tariq (14 june 2008)


Gambar Aiman Zikry dengan Anak Mandur (Mirul) kat majlis rumah Tariq


Gambar Aiman Zikry dengan Aiman Zarfan depan ghumah aku...


Gambar Aiman Zikry..


Gambar Aiman Zarfan...


Gambar Aku dengan anak2 aku semasa menyambut birthday aku yg ke-33 dekat US Pizza, Bukit Beruang..hahahaha sebab dah tua eeeee




Salam semua
Sahaja nak sharing gambar terbaru anak-anak aku..heheheee
sebab aku takder cerita nak diceritakan...

Comments

Anonymous said…
pttle cm knl je kwsn dlm umh 2..hehe..

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)