Hadiah....

Salam semua. Hadiah?...Apa riaksi anda bila anda menerima hadiah dari seseorang kawan?..Pelik ker? atau sedih ker?..Bagi aku, bila aku berikan sesuatu hadiah kepada seseorang yang telah dicadangkan...aku anggap itu satu pemberian...hehehe..Ada sapa sapa nak kasi aku hadiah ker?...sedihnya takder org nak kasi...heheheh

Baru-baru ini, aku telah decide utk berikan sedikit hadiah yang telah diplankan bersama "acting manager"...Ini adalah hak mereka...Anggaplah pemberian ini ikhlas dari saya dan org yang dibelakang saya serta disamping saya...Kami tiada maksud terselindung tetapi hargailah pemberian ini. Janganlah dijual atau ditukar ganti...Sedih saya?..walaupun ianya sudah menjadi hak anda tetapi hargailah...hahahaa...

Apa yang saya harapkan?...Doa kan masa hadapan saya cerah dan kita menjadi kawan sejati...Amin amin amin...Okaylah sehingga berjumpa lagi. Bye n salam

*********************************
Hadiah besday Mama..Ayah dah kasi awal : Kereta gan handphone. Dont ask for extra..hahaha

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)