3-3-11

Salam semua.
Hari ini adalah tarikh keramat dalam hidup aku selamat hampir 36 tahun ini. Nombor ini akan menjadi kenang abadi buat aku selama-lamanya dalam perjalanan hidup sebagai pekerja. Nombor atau tarikh ini adalah menjadi titik mula aku dalam kehidupan yang aku cari selama ini..

Apa itu tarikh 3-3-11?..ini adalah tarikh bermula aku tidak mempunyai majikan atau dengan lebih jelas lagi, aku sudah berhenti kerja atau aku sudah menjadi HOUSEHUSBAND hahaa atau aku digelar freelance atau mcm mcm lagi gelaran...

Tarikh  ini sungguh bermakna sebab aku mencabar diri sendiri untuk keluar dari kepompong keselesaan aku...bermaksud setiap bulan aku ada gaji maka bermula bulan depan aku sudah kena manage duit sendiri dengan betul...NO MORE ENJOY ENJOY...hahaha. ACAH jer...kehidupan dikekalkan seperti biasa...

Okaylah sehingga kita berjumpa lagi. Bye n salam

" SUDAH BEBAS "

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)