Wira 1.3 ke Grand Livina 1.8

Salam semua.
Semalam (26hb Feb 2011), kereta baru Mama telah selamat berada didalam tangan aku. Kira aku yang rasmikan. Siap bawa ke kedai aksesori bersebelahan dengan Restoran Pinang Besar Cheng..Tambah kapetlah..May next time nak tambah sarung jenis PU pulak sebab GL nie kusyen dia kain baldu...

 Wira 1.3 yang banyak berjaya dengan keluarga aku...6 tahun berjasa

Inilah Wira 1.3 kami sekeluarga

Akhirnya aku dapat juga no MCA 7379 untuk isteri tercinta. Dulu dia sanggup kerja kereta semata -mata nombor ekor yang keluar kereta tu sama tarikh lahir 7.3.79....akhirnya inilah hadiah birthday dia yang tak lama lagi...Dan inilah nombor tu

dan inilah family car dan Mama yang baru..


Warna tetap gold...dah aku minat emas so kereta juga mesti color emas. Mantap juga bawa GL nie...wow dengan engine berkuasa 1.8 dan body kit impul (bukan engine impul okay)...kira mantaplah...Mama juga teruja dengan pemberian harijadi ini...

Bak kata kawan baik den "sudah masanya kau kasi keluarga kau merasa apa yang ada skrg nie..." dan serderhana mengikut apa yang kau ada...hahahaaa....sambil ketawa. Terima kasih semua...bye n salam

Fakta Bukan Auta
Pemilik GL MCA 7379 : Mama
Aku hanya guarantor sahaja sebab inilah last sekali aku menggunakan pay slip aku dengan PMSB...terima kasih King yang membantu aku bila bank telipon haritu...eheheh....

Comments

♥nrina♥ said…
Kehilangan wira yg x disangka2 dan pemberian GL yg juga x disangka2...mmg x terfikir difikiran akan dapat nombor tu ayah..mama sgt suke rasa nak tido sebelah nombor tu..kete tu x kiralah ape pun asalkan nombor itu adalah 7379 hihi..

apapun terima kasih byk2...x terungkap dgn kata2 rasa perasaan ni skrg...sgt teruja dan gile...

love u so much...

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)