Haruskah Aku Berteriak...AKU SUDAH BERHENTI KERJA.....

Salam semua. Alhamdullilah dan gembira saya melihat kawan kawan saya semuanya sihat. Saya sungguh gembira dan bersyukur dengan apa yang telah dipilih dalam kehidupan ini. Saya mungkin tidak akan menoleh lagi ke belakang, insyallah.

Haruskah aku memberitahu semua orang yang aku sudah berhenti kerja?..Bagi aku tidak perlu sebab pentingkah?..Bagi aku tidak penting..cukuplah aku yang memahami mengapa aku memilih jalan ini iaitu berkerja sendiri..
Ada orang beritahu aku, yang aku sedang terjun dari sebuah keretapi yang sedang bergerak laju...hahhaaa...entahlah..itulah sebabnya biarkan semua orang yang tahu membuat andaian sendiri. Adakah ini pilihan tepat?..Entah...tidak mencuba tidak tahu...so biar saya keluar dari kepompong selesa saya mencari sinar pelangi yang menarik...insyallah doakan saya.

Bye n salam.

Comments

Anonymous said…
pagerank seo black hat backlink service buy backlink

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)