Kembali Ke Indonesia...

Salam semua..
Perhh pejam celik pejam celik...dah habis udah cuti sekolah...Alhamdullilah...aku dapat menyempurnakan majlis perkahwinan adik perempuan aku secara bergotong-royong sekeluarga dengan jayanya...dan aku dapat bawa anak bini aku pergi bercuti ke kuantan.. Alhamdullilah.

Hari ini jam 800 malam aku akan berangkat ke Indoensia....mungkin dalam dua minggu atau lebih sedikit. Apa2 pun inilah keja yang aku harus buat. Alhamdullilah aku masih mampu untuk pergi ke Indonesia. Aku mendapat khabar akan ke Indonesia pada hari khamis semasa dalam perjalanan ke Kuantan...Petandanya adalah mata sebelah kiri aku asyik berkelip-kelip...aku bertanya dengan wife..wife kata ada petanda nak menangis nie...perh seram...masa aku berhenti berehat di Pekan Pahang, Madam CSF msg dan aku balas dgn panggilan...maka arahan untuk ke Indonesia dengan segera telah dibuat...Lepas je tu..kedip kedip mata aku hilang...hahhaaa....Rupa2nya nak ke Indonesia adalah pekara yang kurang baik untuk aku..hahaaa....

Okaylah nak bersiap nie...sehingga berjumpa lagi..Bye n salam.

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)