REQUEST FOR TERMINATION OF SECONDMENT AGREEMENT

Salam semua. Aku dipanggil untuk berkerja di Malaysia semula oleh Bos aku yang baik hati (MCSF)..dalam email yang dihantar mengatakan keberadaan aku disini sehingga diberitahu kelak untuk kembali ke Indonesia...Lama nie.

Sebelum aku balik ke sini, aku dan MCSF telah berbincang untuk bertemu dengan HR. Ianya bertujuan untuk menarik semula surat secondment aku ke Indonesia. Yes yes..satu berita baik. Pada 29hb Mac..aku telah bertemu dengan HR (MYSO) di HQ..beliau meminta aku untuk menulis sepucuk surat untuk dibawa ke pihak atas.
Semoga permohonan untuk membatalkan secondment agreement aku ke Indonesia dibatalkan. Doa-doakan permohonan aku berjaya. Amin.

Bye n salam

Cth surat:


Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)