Banyak Hal ler pulak...perhh

Salam semua..
Aku telah selamat mendarat di tanah orang (Indonesia) semalam...Alhamdullilah perjalanan menaiki AirAsia tidak delay seperti selalu...Aku sampai di Bandung jam 930mlm waktu indonesia. Kali ini datang berlengang..maksudnya hanya membawa sebuah beg besar yang kosng hanya berat sekita 6kg shj...Beg komputer pun aku tak bawa..malas...eheh...Kali ini kastam indonesia curiga dengan kandungan beg aku...dia org buat pemeriksaan yang penuh teliti..adakan sudah...bawa banyak pun susah, tak bawa apa2 pun susah..dia check siap buka semua zip yang ader, mcam aku nak seludup sesuatu...pehhh..pengalaman lagi...adakan sudahnya aku keluar dari terminal airport sini jam 1030mlm...org yang terakhir keluar...hahhaaa..Padan muka aku...

supir aku datang setelah sebatang rokok aku habis dihisap...dalam perjalanan nak balik ke hotel tempat aku bermastatutin, aku call bro Razaman (RZF) dia bawa bini dan anak2 dia jalan bandung...aku ajak dia teman aku minum dan makan malam..hahaha...aku amik dia dekat hotel jalan setiabudi dan minum di dago...hantar balik dan aku sampai dekat hotel sekitar jam 1230mlam....

Hari ini aku plant untuk melihat proses membangunkan gajah hijau...dia sedang diwarmupkan....banyak pekara yang diluar kawalan aku berlaku seperti kekurangan duit disebabkan kelulusan yang lewat disebabkan internal problem dekat sini...Petang bos aku calll tanya sebab aper?..pekara ini berlaku sebab dia telah dimarahi oleh bos lebih besar dari dia...perhhh...apa boleh buat..Jenuh aku nak explainkan..so dia paham..alhamdullilah...

Esok aku akan plant lagi...sehingga berjumpa lagi semua...sekian terima kasih

Comments

♥nrina♥ said…
hahaha...bawa beg takde brg pun kene cek lama jugak...ape ler nasib..

nasib baik tak dikoyakkan beg tu...mau mama sepak pegawai kastam tu suruh ganti balik beg besau tu..dah ler mahal..

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)