Demam...

Salam semua..
Aku gagahkan juga untuk menulis blog nie..Walaupun kepala aku begal. Aku demam semenjak dari ari ahad (minggu) lagi...balik dari kerja..aku dah rasa semua badan-badan aku pegal-pegal (segal), tengkorok (kerongkong) aku sakit....makan beberepa butir ubat...aku layan tidor...tapi aku gelisah sebab panas sejuk datang menyerang...perhhh..susahnya demam tempat org nie....Ari senin aku gagahkan diri untuk ke Plant...sampai dekat sana lagilah teruk....lebih kurang sejam dekat sana aku balik semula ke bandung....Hari ini ada kurang sedikit...tadi dah suruh supir beli air kelapa dengan nasi dekat Warung Sederhana....Cuma kepala pusing2, hingus, batuk...harap badan terasa panas sejuk hilang...amin.


Comments

Ahboy2020 said…
Semoga cepat kebah dari demam boss.Jangan kena penyakit macam dulu dah lah boss..

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)