Bosan Tahap Dewa...

Salam semuanya...
Baru jer dua tiga hari aku kebah..tapi rasa macam fikiran nie hilang sesuatu..semangat dan entahlah...aku seperti dilanda kemurungan atau lebih dikenali sebagai ilmu bosan tahap dewata raya....Aku seperti hilang semangat nak berkerja tak seperti aku sebelum sakit...Perhhh parah nie. Rindu kot dengan anak bini nie...tapi dah hampir setahun aku bergaya hidup seperti ini...Ingat aku nak minta cuti sebulan dua tanpa gajilah...Agak2 bos luluskan cuti tu ker...Takper nanti aku cuba usyah bos aku...dapat sebulan pun kira okay gak...eheheheh....Okaylah terasa release sedikit otak aku bila menulis dalam blog nie....Okay semua sehingga kita berjumpa lagi...Chow n salam.

Comments

♥nrina♥ said…
bosannye cuti sekolah ni takde ape xtvt yg menarik...

mama hanya g shooping jelah ye ayah hehehe...
♥nrina♥ said…
ayah..mama punye phone rosak..hp ok je mungkin simkad ada masalah..

tadi mama cube call ingat tak leh tapi rupenye leh pastu mama hantar sms semua tak leh kuar..

mama g maxis centre kat mp jelah utk betulkan..

sape ntah pedajal hp mama ni..

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)