"Green Elephant" Sakit Perut....

Salam semua..Semalam "Gajah Hijau" aku sakit perut pada petang hari...perhhh dah datang dia punya ragam nie...bila ditolak pusher no 3..macet beb (berat)..besau betul taik dia nie...Temperature masa tu perhhh dekat 1000 degree C beb...Aku pun mengarahkan untuk stop bagi makan...hampir sejam jugalah...

Dalam mencari solution untuk menghandle Gajah Hijau..kita kena banyak menggunakan otak..Dia org bertanya " Camya Pa untuk menghandle sekiranya ini berlaku dan itu berlaku..."...Jawapan aku yang agak mudah...Berserah kapadaNya dan menggunakan strategi mencuba yang mana kamu pikir baik dan selamat...

Shif malamlah menjadi mangsa...Apa lagi menggunakanlah peralatan2 yang direka khas untuk menangani permasalahan ini. Mcm dah biasa jer?...Rupa2nya dia tersangkut dekat longkang untuk keluarkan sisa makannya tu...Jolok punya jolok..tak mahu juga dia nak kuar...Aku amik air juga tak nak berjalan...Last aku suruh jer bagi makan tetapi gaya bagi makan aku ubah dari setiap sepuluh minit kepada dua puluh minit...Alhamdullilah berjaya tetapi semasa aku tiada disini setelah temperature mengurang kpd 900 degree C.

Alhamdullilah...sekarang nie aku maintain dengan gaya memberi makan seperti ini. Maybe esok lusa aku nak speed sikit. Mahu balik Malaysia Maaa...
Sehingga berjumpa lagi. Bye n salam semua.

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)