TRIBUTE : Allahyarham Hamzah Bin Ali

Assalamualaikum Semua
Tulisan kali ini saya tuju khas untuk Allahyarham Hamzah Bin Ali. .....Al-fatihah........
Allahyarham adalah seorang yang sangat baik hati. Beliau merupakan mentor saya, sahabat saya, guru saya, pembimbing saya dan orang yang menjadikan saya seperti sekarang. Kalau tak dek kerana ilmu dan tunjuk ajar beliau mungkin saya seperti dahulu lagi. 

Tanggal 22hb November 2012, Jam 1240pagi..Beliau dijemput bertemu dengan Pencipta Yang Abadi..Semoga roh beliau ditempatkan dikalangan org org yang beriman dan beramal soleh. Amin amin amin

****************************

Insyallah : Pesanan yang telah kita meterai, Insyallah saya akan laksanakan dengan baik walaupun ada sedikit kekurangan.

-Alfatihah-

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)