Lelongan Ar Rahnu - Emas


Alhamdullilah..Menang lagi untuk kali ke-3
Sebenarnya ini adalah barang kemas yang aku bid bersama dengan barang kemas yang aku menang tempoh hari (ke-2, menang). Mengikut kata pegawai bank, org yang menang bid nie dia tak datang ambik so dia beri kepada org yang kedua tertinggi bid iaitu aku.
So alhamdullilah 2 rantai tangan seberat total 27.7gram menjadi milik aku. Barang kemas nie aku menang dalam RM 140.00. Walaupun tinggi tetapi masih lagi okay sebab harga arrahnu di Agro bank adalah RM 161.80 dan di Bank Rakyat adalah RM163.72 . Wow...beza untung tu banyak oooo...RM 20.00...Adalah untung RM 400. Matlamat aku sebenarnya adalah untuk mengumpulkan 8 set sebanyak 100 - 120gram setiap set. Aku nak play my role dekat arrahnu Bank Agro. BUKAN untuk jual balik tau.  So okaylah dengan harga segini.
Bye n salam. Jumpa lagi

p/s:...27hb June 2011 - Bank Rakyat Jalan Hang Tuah ada buat lelongan lagi...so jom kita terjah...hahaha...mencuba nasib lagi sekali. Mana tahu ada luck atau tuah...hahaha...Bye n salam

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)